Historia Sukcesu Odchudzania #1

Gdybyś powiedział Nikol rok temu, że będzie ważyć tylko 57 kilo powiedział by Ci: „Nie ma szans!”
Opowiedz nam o sobie…

Jestem 33 letnią matką dwójki dzieci w wieku 4 i 6 lat, pracującą w domu. Jestem mężatką od prawie 8 lat. Żyjemy w Charlotte..
Jak długo zajęło Ci osiągniecie idealnej wagi? Czy udało Ci się?

Moim głównym celem było ważyć 63 kilo. Zajęło mi to cztery miesiące żeby zrzucić 13 kilo jakkolwiek dalej chudłam i teraz ważę 55 kilo. Jest to waga, o której mogłam tylko marzyć. Nie wiem czy w ogóle, kiedyś tle ważyłam!
Co było Twoją motywacją, żeby schudnąć?

Szczerze, to miałam już dosyć patrzenia na swoje zdjęcia. Czułam obrzydzenie. Podczas odchudzania trzymałem się z ludźmi myślącymi podobnie z portali społecznościowych takich jak Instagram. Uwielbiam patrzeć na zdjęcia „przed i po”, to pozawalało mi być skupioną.
Co spowodowało, że zdecydowałaś się zacząć odchudzać?

Nie mogłam się pogodzić z tym, że muszę kupować nowe, większe ciuchy. Musiałam coś zmienić.
Co pozwoliło Ci wytrzymać w odchudzaniu?

Prowadziłam dziennik jedzenia. Spisywałam kalorie, ale również ilość białka, węglowodanów, cukrów i tłuszczy. Pozowałam sobie na coś pysznego raz w tygodniu np. cheeseburger i frytki. Miałam, na co czekać każdego tygodnia.

Wyznaczałam sobie cele (np. zrzucę 15 kilo do 1 kwietnia) i ogłaszałam je na Facebooku żeby czuć się zobligowaną wobec moich przyjaciół i rodziny.
Opisz swój zwyczajny dzień, jeśli chodzi o jedzenie i ćwiczenia.

Wstaje o 6:30 i jem 5 białek z 2 krążkami ryżowymi oraz naturalnym masłem orzechowym. Do tego kawa z nisko słodzonym mlekiem migdałowym.

Ćwiczę zwykle w okolicach 8-9 rano po odwiezieniu dzieci do szkoły. Zwykle było to 30 minut ćwiczeń z ciężarami, a następnie ćwiczenia aerobowe.

Po ćwiczeniach około 9:30 jadłam domowej roboty baton albo szejk białkowy
Obiad o 12:30: zwykle jest to ok 150-200 gram piersi kurczaka, ziemniak, sałata z odrobiną octu balsamicznego.

Przekąska: mięso mielone z indyka, z makaronem, z pełnoziarnistej mąki.
Kolacja o 6:30: 250 gram tilapii z brokułami i sałatą
Przekąska: 9:30 białko z jednego jajka z cebulą i grzybami
Prze cały dzień piję wodę.
Jaka jest największa różnica, jaką zauważyłaś po zrzuceniu wagi?

Jestem o wiele szczęśliwsza, przez co jestem też bardziej produktywna we wszystkich innych strefach życia. Mam silniejszy związek z mężem i ogólnie czuję się silniejsza, seksowniejsza i bardziej pewna siebie.

Jaką radę dałabyś wszystkim tym, którzy chcą schudnąć?

Nie licz na łatwe rozwiązania. Czy uda Ci się schudnąć? Prawdopodobnie, ale nie uda Ci się utrzymać tej wagi dzięki tzw. dietom cud. Wiem, że brzmi to jak frazes, ale trzeba zmienić swój styl życia. Zacznij od odżywiania się. Kontroluj to, co jesz. Przygotowuj sobie posiłki z kilkudniowym wyprzedzeniem. Zamiast zatrudniać osobistego trenera, zatrudnij osobistego dietetyka.
W jaki sposób utrzymujesz niższą wagę? Jak wygląda Twój styl życia?

Przestrzegam tych samych nawyków, które pozwoliły mi schudnąć:

1. Jedz co 3 godziny
2. Ćwiczenie 5 razy w tygodniu
3. Jedz dużo białka i węglowodanów
4. Jedz z umiarem
5. Pozwól sobie na coś pysznego raz w tygodniu
6. Pij dużo wody
7. Licz, mierz i kontroluj to, co jesz.

Podaj mi cytat albo motto, które towarzyszyły Ci przy odchudzaniu
Ciało osiąga to, w co umysł wierzy!

Tylko dlatego, że osiągnęłam zdrową wagę nie oznacza to, że skończyłam. Każdego dnia walczę by był lepszą wersją samego siebie. Moimi fitnesowymi celem jest więcej smukłych mięśni oraz osiągnięcie tylko 15% tkanki tłuszczowej. Chcę też wziąć udział w biegu błotnym. Zawsze chce pomagać i inspirować innym.

Polecane dla Ciebie:

moctivin I ravestin 520 I audioxen apteka I bioxyn efekty