Mity dietetyczne, a skuteczność odchudzania

Mity dietetyczne rozpowszechniają się bardzo szybko i powodują liczne błędy w planowaniu codziennego jadłospisu.

Mit 1: Suplementacja nie działa

Preparaty wspomagające odchudzanie dominują na rynku i oczywiście nie każdy charakteryzuje się potwierdzoną skutecznością. Im bardziej naturalny skład, tym lepsze wyniki, co potwierdza Bioxyn, prawdziwe opinie dotychczasowych użytkowników. Bioxyn zawiera ekstrakt z szafranu oraz imbiru. Szafran reguluje uczucie sytości, a imbir podnosi w międzyczasie temperaturę ciała, przez co dochodzi do szybszego spalania tkanki tłuszczowej, bez potrzeby uprawiania aktywności fizycznej. Ile kosztuje Bioxyn (oryginalny)? Bioxyn cena Allegro wskazuje na widełki 100 – 150 złotych.

Mit 2: Jedzenie tłuszczu to zło

Odrzucenie tłuszczu w diecie źle wpływa na ludzki organizm. Krótko mówiąc, gospodarka hormonalna zaczyna szwankować. Omega 3,6, 9 to nienasycone kwasy tłuszczowe, które powinny znaleźć się w każdym jadłospisie, oczywiście nie w nadmiarze. Wskazane tłuszcze posiadają działanie podobne do Bioxynu ze względu na zmniejszenie apetytu.

Mit 3: Alkohol od czasu do czasu nie zaszkodzi w diecie

Tak naprawdę alkohol, nawet w małych ilościach obciąża wątrobę i spowalnia metabolizm. Przy redukcji tkanki tłuszczowej należy całkowicie zrezygnować z trunków, nawet czerwonego wina. Jeżeli uprawiasz sport alkohol źle wpływa na regenerację i praktycznie zabija postępy treningowe.

Mit 4: Krótkoterminowa dieta to skuteczne rozwiązanie

Krótkoterminowa głodówka, specjalistyczna dieta z wykluczeniem pewnych substancji odżywczych to oczywiście mocna doraźna pomoc w traceniu kilogramów, ale nie strategia długoterminowa. Dieta de facto nigdy się nie kończy, a nawet nie powinna. Efekt jojo wynika z prostego powodu. Braku zachowania deficytu kalorycznego zgodnego z codziennym stylem życia.